حمایت خیرین استان قم از آسایشگاه سالمندان و معلولین /  بهزیستی و خانه سالمندان نیازمند توجه همگان است

ابوالفضل خاکی رئیس اتاق بازرگانی قم همراه با عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم از آسایشگاه سالمندان و معلولین استان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی همه ابعاد آسایشگاه به صورت میدانی و بررسی آخرین وضعیت ساخت و ساز در این مجموعه بزرگ را مثبت ارزیابی نمود و از تلاش ها و زحمات همه عزیزان در در سال های اخیر تقدیر و تشکر لازم را به عمل آورد.

رئیس اتاق بازرگانی قم پس از شنیدن صحبت های ریاست مجموعه ضمن ابراز همدردی از شرایط بسیار نامطلوب وضعیت مالی این مجموعه بزرگ بیان نمود اتاق بازرگانی در راستای مسئولیت های اجتماعی خود مطمئنا حمایت های لازم را خواهد داشت اما آنچه که لازم است به آن توجه کنیم حمایت همه جانبه مسئولین و مردم از این مرکز و مشابه آن در استان است.

طبق اظهارات خاکی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران خیرین استان قم در عرصه های مختلف در سال های متمادی نشان دادند در هر بخشی از استان که نیاز به حمایت این عزیزان باشد حضور خواهند یافت و با تمام توان آنطور که شایسته استان قم است مسئولیت خود را به انجام می رسانند لذا در این مورد به خصوص به یاری پرودگار امیدوارم نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

گفتنی است در اولین اقدام یکی از شرکتهای استان قم تعمیر و تجهیز وسایل مورد نیاز بخش خشکشویی این مجموعه را تقبل نمودند.
 

کد خبر 67986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد